Acne Behandeling

Acne is er in veel variaties: rode bultjes, mee-eters, puistjes en flinke onderhuidse ontstekingen. Deze verschillende variaties van acne komen voor bij zowel mannen als vrouwen en in alle leeftijdsklassen en maakt je onzeker en kan pijn doen. Om je acne te verhelpen heb je waarschijnlijk al verschillende producten geprobeerd maar blijkt niks te helpen. Ook het minder zichtbaar maken van je acne met make-up lost het probleem niet op.

Heb je last van acne of acnelittekens? Wij werken met de beste lasers en medische peelings om jou hier vanaf te helpen!

Wij hebben voor jou de oplossing! Met een laserbehandeling kunnen wij namelijk jouw actieve onderhuidse ontstekingen aanzienlijk verminderen. Wacht niet langer en pak jouw acne aan: acne weg ermee!

Bij de Body Laser Clinic wordt er gebruik gemaakt van de Lutronic Clarity 2 laser. Deze laser is vooral geschikt voor actieve acne en heeft twee werkingsmechanismen. De laser is er op gericht dat de propionibacterie acne’s worden gedood en daarnaast verwarmt de laser de talg in de talgklieren waardoor de talg vloeibaar wordt. Door de warmte op de huid wordt er direct nieuw collageen aangemaakt. Hierdoor zullen acnelittekens minder zichtbaar worden.

Voordelen

Lorem ipsum is simply free text used by copytyping refreshing. Neque porro est qui dolorem ipsum quia quaed inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the ndustry standard dummy type specimen book. It has survived not only five centuries.